Sunday 7 November 2010

as i succumb to boredom :P

What else could I be doing instead of crapping?? hehehe.. sometimes I just feel like I'm sooo good at it.. hehehe.. I was so bored that my extremely ingenious brain could come out with this kind of conversation with Miowmiow yang of course has to entertain and bear with me :)

me: mau dgr gossip?

busook: ape cte?
(and there goes the goosip *bla bla bla* -bear in mind, its not about u, just bout some celebs which I read on the net recently)

busook: leh keje melody syg ni.

me: haa, tula.. dulu dapat offer masscom tapi abah xbagi. Die xnampak talent is ni. Kalau x, dah kawen personaliti TB dah awak tu tau..pastu kwn baby mst ckp, "untung Danny, dapat kawen dgn awek msuk TB 2..
busook: yeke? syg xmau abg a kot..

me: ape name bini die, Miss Is??Miss Is yg wat lagu dgn Neyo 2 (xnk dgn colby o'donis). haha..mau je!

busook: perggh! sampai cmtu skali? mmg xde chance a abg.. huhu..

me: haha.. ade2, sbb muke syg cm Johnny Depp.. huhu.. i loike! dh padan sgt a kite, artis sme artis.. huhu..

busook: ah?? mne ade.. pe a syg ni.. abg kt skul pun xfemes langsung.. (bf sy mmg ske merendah diri.. kdg2 a :P). Xdenye celeb cam syg nak kt abg..

me: 2 ****** (da name was quite close to an artist's name) yg penyanyi pun mau, ngade baby ni. alaaa.. lgpun, is ni artis rancangan terjah kat melodi je pun.. hahah.. bajet cam siti nurhaliza..hehehhe..

busook: mane tau..

me: tapi is nyanyi dgn Neyo a, siti dgn SM Salim je.. :P

busook: huhu.. (xterkate ape, mungkin sebab dulu he was one of siti's fans kot :P)

me: nanti Neyo nyanyi kt is, "hey sexy girl from Keeeeedah (ala2 lagu Miss Nina dgn Colby O' Donis-What you waiting for). hehek..

busook: haha.. kedah.. hahahahha~

Dehek Ismatul?? hahah..There goes my story about kemengarutanku kerana kebosanan..As if I am too free, padahal I kinda have lots of kerja and readings to do.. Ismatul, ngapain kamu begini?? yokk kite buat reading! zZzZzz..

loyal Mister Busook who always has to layan me (whether he likes it or not cause i'm the boss :P)

Note: Saye rindu mama, abah, my family and ofcoz you, mister!

No comments:

Post a Comment